kelambu tok..

bila tengok kelambu nih tiba-tiba teringat zaman semasa umur saya lebih kurang 10 ke 11 tahun..biasanya saya tidur dalam kelambu camni lah di rumah tok..sayalah yang menjadi teman tidur tok..walaupun rumah tok hanyalah di sebelah rumah abah..tapi tok lebih senang berada di rumahnya sendiri..maka biasanya selepas makan malam dan menyelesaikan kerja rumah..saya akan ke rumah tok..kadang-kadang saya bawak sekali peralatan untuk mandi dan bersiap ke sekolah..kadang-kadang lepas bangun saya terus je balik ke rumah ..mandi dan bersiap ke sekolah..begitulah setiap hari sampailah bila saya masuk form 1 dan tinggal di asrama..tak ada siapa lagi yang boleh temankan tok tidur..jadinya tok akan datang tidur di rumah saya pula..selepas sarapan barulah tok berjalan balik ke rumahnya...alfatihah buat tok..

Comments

Popular posts from this blog

musim cempedak..

tips nak buat dapur ..