Jalan-jalan Kota Kinabalu: Kinabalu Pines Resort..

Sejak mula plan nak bercuti di KK, saya dah mula search hotel untuk penginapan di Kundasang..banyak review yang mencadangkan Kinabalu Pines Resort kerana pemandangan Gunung Kinabalu yang dapat dilihat dengan jelas dari sini..mulanya saya cuba menggunakan booking.com dan juga agoda.com...tapi kedua-dua laman web tersebut memberi respond yang hotel berkenaan telah penuh pada tarikh yang saya kehendaki..saya dah mula frust..nakkkk jugak Kinabalu Pines Resort walau dengan apa cara sekalipun...jadinya saya terus call sendiri uantuk bertanyakan kekosongan...alhamdulillah...legaaaa rasanya bila diberitahu masih ada kekosongan pada tarikh yang saya inginkan..terus je booking dan buat pembayaran...
hydrangea yang cantik menawan..buat hati tertawan..
pandangan belakang bilik...
zoommm Gunung Kinabalu diselaputi awan...
pandangan dari balkoni bilik...
antara bilik-bilik penginapan di sini...best kan sambil minum-minum dapat tengok pandangan yang indah...
akiff dan kinabalu...
lokasi bilik penginapan..
lagi....tak jemu tengok kinabalu...
pintu masuk...



Comments

Popular posts from this blog

musim cempedak..

tips nak buat dapur ..