Meraikan PT3 Alya...

Alhamdulillah..Alya dapat 6A daripada keseluruhan 11 subjek yang diambil..dia pun dah agak dapat camtu..cuma saya sedikit risau sebab dia tak minat matematik dan sains..apa pun saya sentiasa berdoa moga-moga dia berjaya dalam apa jua bidang yang diceburinya di dunia dan di akhirat jua..
inilah pertama kali saya dan keluarga bekunjung ke Mr. Steak House, Laman Seri, Shah Alam..
nih pengakhiran makanan saya..tak larat makan dah..
husband makan lamb chop..boleh tahan sedappp..
nih la chicken chop yang saya dah abiskan .boleh tahan besar gak la portion dia..
Syamil kongsi dengan saya jer..aiman makan chicken wing..alya pulak makan fried spaghetti..
Memandangkan Aiman pun tak berapa sihat, malas pulak nak stay lama kat situ..pukul 9 camtu terus blah..masa tu tengah ramai yang baru sampai..boleh tahan jugakla..jadi lain kali kalau nak ke situ memang kena pastikan sampai agak awal jugaklah..

Comments

Popular posts from this blog

musim cempedak..

tips nak buat dapur ..