Prius C Kawan Saya....


Ada sorang kawan saya beli kereta hybrid, Prius C tahun lepas..warna oren camni lah..dia memang sukaaa sangat warna oren..kereta yang sebelum tu pun oren jugak...baru-baru nih saya tanyalah dia camna dengan penggunaan minyak..ada kesan tak dengan kenaikan minyak baru-baru nih.. barulah saya tahu yang dia cuma belanjakan RM 52 untuk 563km ..ini bermakna untuk setiap km, kos hanyalah RM0.09 sahaja... terus rasa cam nak beli Prius C hari ni jugak..hahahh..tapi kalau saya beli, mestilah saya pilih warna merah cam  nih..
 
 Jadinya terajinlah pulak bukak website toyota.com.my...terkejut besar saya bila tengok price list ..harganya sekarang bermula dari RM 153,170++..fuhhhhh..teringat saya masa taklimat kat ofis dulu, harganya taklah semahal itu..

Comments

Popular posts from this blog

musim cempedak..

tips nak buat dapur ..