Persiapan Kenduri Paksu..

Sedar tak sedar dah masuk bulan sepuluh..dah tak lambat dah kenduri paksu..tarikhnya dah set  on 7 disember 2014....rasa cam banyak lagi cam belum siap nih..jadinya sabtu lepas semasa ke Klang saya ternampak kedai nih..terus masuk ke dalam..rupa-rupanya ada banyakkkk barang kat dalam..beg kain warna turkois cam mak nak tu pun ada..harga RM0.14/satu..beli 1000 dapatlah RM140.00..lepas tu saya beli sekali bunga telur..tag harganya RM 60.00..lepas diskaun dapatlah RM 55.00 untuk 50 batang..amik 2 warna..turkois dengan merah..hiasan untuk bunga manggar pun saya amik terus..hahaha..senang keje..lepas nih nak kena cari glass jar, plastik untuk kuih..bunga-bunga untuk hiasan dulang..
nih lah kedainya..nampak dari luar cam biasa-biasa je..rupanya kat dalam macam-macam ado..

pandangan kedai dari luar..
bunga macam-macam jenis dan warna..
contoh beg yang saya beli tu (pinjam gambar en. gugel yekkk)..dah beli warna merah dan turkois 1000 pcs..mak suruh tambah lagi 500...
macam-macam jenis bakul dan dulang ada..
Excited pulak buat benda-benda nih..dah lama tak buat kan..dah tak berapa ingat masa kenduri kahwin saya dulu buat camana..memandangkan kali nih kenduri kahwin yang last dalam family, jadi nak buat cam grand la kan..all out lah kononnya...tapi tu la....masa begitu mencemburui..huh..

Comments

Popular posts from this blog

musim cempedak..

tips nak buat dapur ..