Kelas 1Y 1985..

Tetiba teringat kat kawan-kawan masa Form 1 tahun 1985 di Sekolah Menengah Khir Johari, Sungai Petani... ni lah kawan-kawan sekelas saya..lelaki cuma 9 orang je..perempuan pulak 13 orang..kebanyakannya saya dah dapat contact semula akhir-akhir ini atas bantuan facebook..whatapps..cuma ada 2-3 orang je yang masih tak dapat dikesan ..harap-harap dapatlah jumpa dalam waktu terdekat..sekolah saya nih sekolah menengah harian tapi disediakan asrama..kebanyakan dari kami tinggal di asrama untuk memudahkan urusan pergi balik sekolah..sekali setiap bulan kami dibenarkan balik kampung..seronok betul bila dikenangkan masa di asrama..banyak kenangan pahit manis yang sehingga kini masih saya ingat dan akan terus saya kenang sampai bila-bila..

Comments

Popular posts from this blog

musim cempedak..

tips nak buat dapur ..