Mencari Baju Raya @ SOGO...

Kebetulan cuti Nuzul Quran semalam saya mengajak suami ke Kompleks Beli Belah SOGO untuk membeli baju raya anak-anak..dah pergi JUSCO Bukit Raja hari ahad tu, tapi tak ada plak yang berkenan..biasanya saya memang dah siap sediakan baju raya sebelum puasa lagi..tapi tahun nih rasa macam masa cepatttt sangatt..tup tup dah puasa..baru la kelam kabut nak beli...
Inilah kali pertama saya ke SOGO sewaktu hari cuti umum..saya memang dah jangka akan ramaiiiii orang...tapi tidaklah saya jangka seawal itu..ohhhh..saya tiba dalam pukul 9.00 pagi..itu pun dah ramai yang sedia menunggu di depan pintu masuk..cumanya pergi awal nih yang pastinya senang dapat parking lah..
bila bukak je pintu SOGO, semua berpusu-pusu masuk..cam nak pegi mana jeee..kelakar pun ada..bertolak-tolak nak masuk..dapat masuk je saya terus naik ke tingkat 4..bahagian kanak-kanak..settlekan baju diaorang nih dulu...dah siap baru senang hati nak tengok benda lain...sebenarnya tak tengok sangat pun..pening sebab orang ramai sangat...balik je la terus...









 

Comments

Popular posts from this blog

musim cempedak..

tips nak buat dapur ..