Cuti Lagi @ Seri Malaysia Bagan Lalang...

Saya telah memperuntukkan cuti selama seminggu untuk bercuti bersama keluarga..namun tiba-tiba MDH (My Dear Hubby) ada kursus la plak 3 hari 2 malam di Bagan Lalang..memikirkan bosan berada di rumah, saya mengambil keputusan untuk ikut dan booking bilik di hotel yang sama..Seri Malaysia Bagan Lalang..saya cuba call hotel, katanya dah penuh...saya try  search melalui booking.com..dapatlah satu bilik..booking bilik Family Standard RM 346.00 untuk 2 malam..bolehlah...(rupanya jumlah sebenar ialah RM 402.00..saya terlupa masa booking tu belum masuk tax)

Dah agak lama saya tak ke Bagan Lalang..tak ada banyak perubahan pun..kali terakhir saya datang waktu melawat tapak pembinaan Sepang Gold Coast..dah lama sangat..sekarang dah siap sepenuhnya pun..nasib baiklah waktu itu sempat masuk dan merasa chalet atas air tu..kalau sekarang tak mampu lah nak stay situ..

Walaupun keadaa bilik penginapan tak berapa okay bagi saya, tapi anak-anak enjoy dengan swimming pool di sini..okaylah tu..
first time stay di sini..family standard agak kecik...
small fridge pun tak ada!!! harga bilik agak mahal berbanding keadaan sebenar bilik..
tapi swimming time paling best la...sebab tak ramai orang..
memang enjoy..
muka sedih sebab kena keluar swimming pool @ tengahari ..
kononnya teror sangat lah tu...
lompat bertiga-tigaan..

Comments

Popular posts from this blog

musim cempedak..

tips nak buat dapur ..